spot_img
spot_img

Ποια παράπονα κάνουν οι καταναλωτές για τις ασφαλιστικές εταιρίες

Στη 10η θέση και σε ποσοστό 1,94% του συνόλου των καταγγελιών που κατέγραψε του ΚΕ.Π.ΚΑ. για το πρώτο τρίμηνο του 2013 ήταν τα παράπονα των καταναλωτών για ασφαλιστικές υπηρεσίες .
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΚΕ.Π.ΚΑ τα παράπονα, για τις ασφαλιστικές εταιρίες αφορούν, κυρίως, καθυστερήσεις, στην εξαγορά ασφαλιστήριων συμβολαίων, παράνομη παρακράτηση παλαιότητας αυτοκινήτου, σε αποζημιώσεις ατυχημάτων, μειώσεις αποζημιώσεων, σε συμβόλαια ακινήτων, κλείσιμο ασφαλιστικών εταιριών.


Σχετικά Αρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Διαφήμιση

Διαφήμιση

Διαφήμιση

Τοποθέτηση Επικοινωνίας

Διαφήμιση

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ενθετα Special Reports

NEWSLETTER

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε χρήσιμα ασφαλιστικά άρθρα στο E-mail σας

Δεν στέλνουμε spam! Διαβάστε την πολιτική απορρήτου μας για περισσότερες λεπτομέρειες.

Asfalisinet.gr
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies εκτελούν λειτουργίες όπως η ανώνυμη στατιστική ανάλυση βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.