International Life:Παρουσιάσεις καριέρας για έμμισθους ασφαλιστικούς συμβούλους

Η International Life στα πλαίσια της στρατηγικής της για την ανάπτυξη των ανθρώπων της σύμφωνα με τις αρχές του Agency System, επενδύει στην πρόσληψη εμμίσθων ασφαλιστικών συμβούλων.

Προς αυτή την κατεύθυνση, η ελληνική ασφαλιστική εταιρεία διοργάνωσε με εξαιρετική επιτυχία παρουσιάσεις καριέρας, που χαρακτηρίστηκαν από ιδιαίτερο παλμό, σχεδόν σε όλη την ελληνική επικράτεια (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Άρτα, Γιάννενα, Δράμα, Καβάλα, Κέρκυρα, Κόρινθο, Ρόδο, Σέρρες και Χανιά), με στόχο την ανάπτυξη της εταιρείας σε τοπικό επίπεδο, καθώς και τη συμβολή στην ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας, μέσω της δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας.

Ακολουθήστε μας στο Google News

Περισσότεροι από 500 υποψήφιοι ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση της International Life, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από στελέχη της εταιρείας αναφορικά με τις προοπτικές του επαγγέλματος του ασφαλιστικού συμβούλου καθώς και τη συμβολή της επιλογής των κατάλληλων ανθρώπων στην ανάπτυξη των εργασιών της εταιρείας.

Όπως δήλωσε και ο κ. Κλέαρχος Πεφάνιος, Διευθυντής Πωλήσεων Agency System, «Η ανταπόκριση των υποψηφίων στο κάλεσμά μας για καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Μέσα σε ένα περιβάλλον ανασφάλειας, είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που η International Life δίνει μια απάντηση στην ανεργία μέσα από τη δυναμική στελέχωση των Υποκαταστημάτων της με εμμίσθους ασφαλιστικούς συμβούλους, σύμφωνα με τις αποφάσεις της Τράπεζας της Ελλάδος. Το πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας για το 2013 περιλαμβάνει τη στελέχωση του δυναμικού πωλήσεων με περισσότερους από 300 έμμισθους νέους συνεργάτες, μια ανάπτυξη πάνω στις κλασικές αρχές του Agency System. Η ασφάλιση ανήκει ανάμεσα στους ελάχιστους τομείς που στις μέρες μας εγγυάται μια επιτυχημένη καριέρα στο πεδίο των πωλήσεων».

Υπενθυμίζεται ότι η International Life επενδύει και στην εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού της με κύριο άξονα την επιτυχή διαχείριση καθημερινών θεμάτων και την εφαρμογή τεχνικών επικοινωνίας. Στο πλαίσιο αυτό, έχουν πραγματοποιηθεί ετήσιες εσωτερικές συναντήσεις γραμματέων και εισπρακτόρων των κεντρικών γραφείων και των υποκαταστημάτων της εταιρείας, καθώς και σειρά σεμιναρίων με τον εξωτερικό εκπαιδευτή κ. Σπύρο Καράγιαννη, με θέμα την επιτυχή διαχείριση δύσκολων καταστάσεων



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *